پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:51 - 1396/04/14

ماموران پلیس در یک پارتی بی شرمانه/برقرای رابطه جنسی پلیس زن و مرد در برابر دیگران!+عکس و فیلم

ماموران پلیس برلین به‌دلیل شرکت در پارتی «خارج از عرف» از هامبورگ اخراج شدند.

به گزارش کارگرآنلاین، دست‌کم ۲۲۰ مامور پلیس برلینی که برای تامین امنیت نشست گروه ۲۰ (G20) به هامبورگ رفته بودند، به دلیل سکس در انظار عمومی، باده‌گساری و رقص روی میز به پایتخت آلمان بازگردانده شدند.

شبکه یورونیوز گزارش داد: به گفته اداره پلیس هامبورگ این ماموران برای پشتیبانی از عملیات تامین امنیت نشست سران کشورهای گروه۲۰ – که هفتم و هشتم ماه ژوئن در این شهر برگزار می‌شود- به هامبورگ آمده بودند. با این حال ماموران برلینی در جریان یک شب‌نشینی در شهرک محل اقامتشان در نزدیکی هامبورگ، خوشگذرانی را از حد گذراندند.

آنطور که بسیاری از رسانه‌های محلی، از جمله نشریه بیلد گزارش کرده‌اند در جریان این پارتی یک پلیس مرد و یک پلیس زن در برابر دیگران با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کردند. یک پلیس دیگر که تنها شورت بر تن داشت با تفنگ خود روی میز رفته و می ‌رقصد. مصرف الکل و احتمالا آبجو در شب‌نشینی پلیس برلین آنقدر بالا بوده که ماموران روی یک دیوار و به‌نوبت ادرار می‌کرده اند.

رادیو برلین با استناد به مکالمات ماموران در فضای مجازی گزارش کرد که ماموران باده‌گسار پلیس برلین همان شب با همکاران خود که از شهر ووپرتال به هامبورگ آمده و آماده تعویض پست بودند، درگیر شده اند.

ماموران خاطی پلیس برلین گفته‌اند که در محل اقامتشان – که یک دپوی پر از کانتینر بوده- نه تلویزیونی داشتند و نه سرگرمی دیگری و از روی بیکاری این شب‌نشینی را برگزار کردند.

بیش از ۱۵ هزار پلیس برای تامین امنیت اجلاس سران گروه ۲۰ از سراسر آلمان به هامبورگ منتقل شده اند./جام نیوز

download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین